Kampania społeczna #ZnamTeNumery, mająca na celu ochronę seniorów przed oszustwami internetowymi, przechodzi w nową fazę. W ostatnich dniach zainaugurowano dogłębną akcję, która wykorzystuje sztuczną inteligencję do uświadamiania zagrożeń. Policja Grójec angażuje się w edukację mieszkańców, oferując nie tylko informacje, ale również konkretne materiały edukacyjne dotyczące metod działania oszustów. Inicjatywa ta ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa osób starszych w regionie.
Kampania #ZnamTeNumery, która została uruchomiona w październiku 2023, kładła nacisk na zagrożenia związane z oszustwami, które w znaczący sposób wpływają na życie seniorów. Jej nowa odsłona nosi nazwę „Emerytura na maxa” i składa się z dwóch etapów. Pierwszy, który trwał od 14 do 20 listopada, skupiał się na przybliżeniu metodyki działania oszustów poprzez interaktywną kampanię wideo. Użytkownicy odwiedzający stronę www.emeryturanamaxa.pl zostali przekierowani do strony informacyjnej, gdzie mogli zdobyć wiedzę na temat unikania pułapek.
Twoja uwaga na drugą część kampanii jest szczególnie istotna, ponieważ zaczyna się ona 20 listopada. W tym etapie policja Grójec aktywnie uczestniczy w informowaniu mieszkańców, prezentując spoty oraz materiały graficzne, które dostarczają informacji na temat zagrożeń związanych z wykorzystywaniem sztucznej inteligencji przez przestępców. Kampania będzie trwała do końca roku, zaś współpraca z różnymi partnerami, w tym mediami i instytucjami lokalnymi, ma na celu dotarcie do jak najszerszego kręgu seniorów oraz ich rodzin.
Źródło: Policja Grójec
Oceń: Rozpoczęcie drugiego etapu kampanii społecznej #ZnamTeNumery w Grójcu
Zobacz Także